عصاره جین سنگ شکست کلیه کلیه آسیب برساند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عصاره جین سنگ شکست کلیه کلیه آسیب برساند

عصاره جین سنگ تواند صدمه دیده نارسایی کلیه خود را جینسنگ RenalEl یک گیاه با ارزش است که می تواند کمک به درمان های مختلف به نارسایی کلیوی trastornos.La یک بیماری کلیوی مرحله ترمینال است که می تواند طیف وسیعی از علائم و complicaciones.Será جینسنگ آسیب کلیوی عصاره شود این بیماران؟

نارسایی کلیه

نارسایی کلیوی است یک بیماری جدی است که در آن مقدار زیادی از محصولات و سموم دفع زباله ساخت تا در sangre.Además، سیستم داخلی بدن است تا حد زیادی تغییر داده، به طوری که بیماران ممکن است از فشار خون بالا رنج می برند، گرفتگی عضلات، خستگی، عدم اشتها، مشکلات پوستی، و غیره در این مورد، بیماران باید گیاهان و داروهای که سمیت کلیوی اجتناب کنند.

آیا جینسنگ اضافی بد برای کلیه؟

به طور کلی، هر دو جینسنگ جینسنگ و خواهد کلیه آسیب های اضافی نمی directamente.Sin اما اگر بیماران برخی از عوارض خاص دیگر، آنها باید بسیار توجه به استفاده از این گیاه پرداخت. برای تعیین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را می توان با خیال راحت جینسنگ استفاده می شود، پیشنهاد می گویند بیشتر در مورد دکتر بیماری وضعیت خود آنلاین

اگر شما به استفاده از جینسنگ، که می تواند مزایای زیر تحقق پذیرفت.

1.To بهبود عملکرد قلب: جینسنگ ممکن است افزایش یابد انقباض میوکارد و ضربان قلب آهسته کمک کند. این می تواند عملکرد قلب، سلامت قلب و عروق و جریان خون را بهبود بخشد.

قند خون 2.Baja: جینسنگ شامل جینسنوسید و panaxan، که اثر آشکار در کاهش قند نارسایی کلیه alta.Si خون از دیابت ایجاد می شود، این به نفع آنها بسیار مهم است.

3. افزایش ظرفیت سیستم ایمنی بیماران: هر دو جینسنوسید و panaxan می تواند کمک به تنظیم عملکرد سیستم ایمنی، و panaxan immunoenhancing بزرگ است که می تواند افزایش ظرفیت سیستم ایمنی بدیهی است کمک کند.

4.Lucha در برابر کم خونی کلیوی: به عنوان کلیه ها به شدت آسیب دیده است، قادر به تحریک بدن برای تولید به اندازه کافی سلول های قرمز خون، منجر به جینسنگ renal.El کم خونی است که توانایی آن برای وادار کردن تولید سلول های قرمز خون، به کاهش کم خونی کلیوی.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1999.html





:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: